söndag 12 maj 2013

jobb o sol

en solig varm dag och jag har jobbat mina timmar. öppnade butiken kl 12 och stängde kl 15. gick hem och tog en dusch o böt om ,tankarna snurrar runt runt. har tagit diverse beslut ,inte lätt men nödvändigt. nu ska väl allt lösa sig så småningom....nån tår har dock trillat nerför kinderna nångång i framtiden  ska väl jag kunna få må bra o vara glad i stället för ledsen.
nåja jag är ändå stark och skulle ha tagit dessa beslut för flera år sen  ,men nu är jag tillräckligt stark känns det som.....bättre sent än aldrig...=).....
det var en lugn dag i butiken ,de flesta har nog njutit ute i solen idag....
själv så blir det nog ut nån sväng kan ju inte sitta inomhus när solen är utomhus =).....jag är en solmänniska lever upp får liksom mer energi när solen visar sig. =)
nu blir det en kopp kaffe hej så länge

Inga kommentarer: