tisdag 21 maj 2013

kvällen

har varit tråkig om än jag har haft att göra. har fixat o donat och däremellan varit ute i solen. har precis pratat i telefon med bästaste vännen min alltid lika glad att höra av dig. =) ....ikväll agerade jag lyssnare mer än jag pratade ,det märkte du nog. jag håller med dig stå på dig och gör det som känns bäst för dig =).....vi är så lika ,lika som bär i vårt sätt att tänka och vara har du tänkt på det min diamant?....saknar dig och vill att vi träffas snart ....=).....
jag känner mig tom på energi ,önskar att livslusten kommer tillbaka snart för jag är så trött ....
i morgon är det jobb för mig kl 10-14 sen har jag att göra i morgon också liksom några dagar framåt är mina dagar ganska fulltecknade med måsten. men det lugnar väl sig i sinom tid.
som vanligt blev det ingen kenovinst ikväll men jag är inte förvånad alls....
om jag ändå kunde ha tur i nått .....=).....
nånå....det är nog dags att göra kväll och hoppas sömnen ska infinna sig och att jag får drömma sött....natti natti....

Inga kommentarer: