måndag 6 maj 2013

dagen

så gick jag i väg på jobbet strax före 08.00 i morse. som vanligt har det varit fullt upp och timmarna har rusat i väg. när jag gick hem strax efter kl 12 var jag trött o värk som vanligt.
kom hem till en tyst o tom lägenhet. ställde mig i duschen o spolade av mig.
efter det så kokade jag en kopp kaffe o käkade två mackor. trött var jag så jag intog ryggläge i soffan och somnade ,sov ca en halvtimme. fortfarande ingen Oscar har kommit hem. när jag sovit den korta stunden så klev jag upp solen lyste och jag  bestämde mig för att hä mig ut o göra ärenden.
soligt men blåsigt ute fint väder ändå så klaga det kan man inte.
har spelat keno och förhoppningen är att vinna pengar =)......
vad jag ska göra sen vete tusan nåt roligt hoppas jag kunna hitta på att fördriva den här eftermiddagen /kvällen med.
telefonen är ovanligt tyst idag...hmm.....det är tråkigt att inte ens ha nån att surra med....
nu säger jag hej så länge

Inga kommentarer: