lördag 18 maj 2013

soliga lördagmorgon

det är morgon och jag är vaken ,fick sova lite längre vaknade o klev upp 07.50....så fort jag vaknade så var jag tvungen att se om solen var här och JAAA....det är en solig morgon det är fint väder idag =)....jag lämnar mina måsten idag för att få vara ute i solen , det kan jag väl unna mig?....
de andra sover bara tvn som surrar när jag sitter här i soffan med datorn i knät och kaffekoppen står på bordet bredvid mig.
mina planer för denna dag dricka morgonkaffe slappa lite sen ta en dusch och fixa mig i ordning sen här mig ut i solen.
TACK så mycket för din kommentar bästa vännen min , blir  alltid glad när jag hör av dig. tråkkvällar borde förbjudas ,man lever bara en gång så har du sagt till mig. ta till vara på livet och njut fyll dagarna med innehåll som är värt att minnas. man ska omge sig med personer som gör att man mår bra. livet är för kort att slösas bort.
mitt mål är att leva ,njuta och må bra. jag har en dröm om hur mitt liv ska se ut och jag kämpar för att få det jag vill ha mest av allt och är värd.
min diamant hoppas höra av dig snart ,behöver surra med dig. =)....
nu ska jag dricka kaffe slappa o sen in i duschen.....hej hej

Inga kommentarer: