tisdag 14 maj 2013

jobbat och svamlat

efter att ha varit förbi Anton på morgon med diverse medicin så for jag på jobbet. jobbat kl 10-14 sen promenerade jag hemåt. väl hemma så vände jag praktiskt taget i dörren ,var bara hemma några minuter med andra ord innan jag for ut en sväng för att köpa snus.
sen for jag hem intog ryggläge i soffan en stund sen blev jag för rastlös så jag for ut en sväng igen och var borta en stund. bara svamlat hela eftermiddagen.
sen kom jag hem igen och då var jag hemma en längre stund innan det bar i väg ut igen ,den gången hoppade jag på cykeln vilket är ett snabbare färdsätt =) då förbi jobbet för att jag skulle stänga butiken för idag och nu är jag åter hemma. har kokat en kopp kaffe och fundera på vad jag nu ska göra.....=).....alltså det har varit en dag på språng ,men känner att jag kan ju inte växa fast här hemma tids nog hinner jag sitta hemma ......
tråkigt grått o kallt väder är det ute ,men snart kommer väl solen som är lovat. =).....
ha en fin kväll ....

Inga kommentarer: