onsdag 8 maj 2013

I huvudet...

Ja då var jag tillbaka till min "padda" eller som den också kallas surfplattan....ja ni läste rätt. Åter igen är jag utan internet .....morrrr nåt mer behöver jag väl inte säga för att ni förstår vad det är jag morrar åt just idag.
Tur att min morgon var kanonbra, helt underbar  :) fler såna mysiga morgnar finns på min önskelista :).....
Ibland har jag mer att tänka på ibland en aning mindre , idag är en sån där dag med många olika tankar i huvudet som snurrar runt i ett enda virrvarr......säger det igen livet är inte lätt och absolut inte rättvist heller , varför ? ....egentligen finns väl inget bra svar på den frågan inte vad jag kan komma på just nu. Finns det ett bra svar på frågan så säg det i en kommentar.
Onsdag och nu är det helg :) enligt schemat så har jag  ledig tre dagar det låter lite för bra för att vara sant .....men okej schemat ska väl stämma.
Vad jag ska göra ikväll vet jag inte ännu....hmm....förhoppningsvis hittar jag väl på nåt att göra. Känner mig just nu trött kanske skulle ta och vila en stund för att orka vara vaken lite längre ikväll :) och jag ska nog ha sovmorgon imorgon om jag inte vaknar som vanligt tidigt som sjutton.nu ska jag vila med mina tankar i huvudet .....

Inga kommentarer: