lördag 18 maj 2013

eurovision...

sen jag kom hem ganska precis kl 19 så har jag bara varit hemma. de andra for i väg runt 21 tiden och än har dem inte kommit hem. all alone sitter jag och ser årets eurovision song Contest.
vad ska jag säga om den  ?...inte sådär jätte bra ,nån låt är väl lite bättre än andra men det är liksom ingen låt som jag fastnat för ,inte än i alla fall.det är bara att sitta o se o lyssna för att få veta vilket land som tar hem segern i kväll.....
annars den här kvällen hemma har jag svamlat o grejat med såna där diverse måsten. en tråkkväll som vanligt.......
kvällens keno gav mig 4 rätt utan kung på min keno6 , kul att min nya rad ger vinst.....=)
känner mig trött efter dagens utomhus vistelse ,ska jag orka sitta o se hela eurovision  det är frågan jag ställer mig....gääääsp....
jag kanske ändå bäddar ner mig om ett tag o drömmer sött. i morgon är en ny dag hoppas den blir mysig , bra och innehållsrik....
lämna kommentarer. sov gott o dröm sött kram

Inga kommentarer: