söndag 26 maj 2013

slapparkväll

ja så var jag tillbaka här. jag har bara slappat o sett tv. precis kommit från duschen kokat mig en kopp kaffe och ätit en muffins. känner mig trött har ju inte vilat nått denna dag.
nu har jag i alla fall fått hit några böcker o lite andra saker som inte följde med i går.
eftersom jag bara 4 tv kanaler så finns det inte mycket att se och då är det bra att ha böcker att läsa =)...jag kanske får tillbaka läslusten och blir en bokmal som läser bok efter bok....=)...ett bra tidsfördriv ....=)....varken Anton eller Oscar har visat sig idag men däremot har jag hört av dem på telefon. tråkigt att inte träffa sina barn när det är morsdag. kan tänka mig att dem helt enkelt inte vet att det är morsdag och deras far har garanterat inte påmint dem.
nånå....nu ska jag dricka kaffe se lite tv sen läsa innan jag somnar.....sov så gott och dröm sött...

Inga kommentarer: