torsdag 2 maj 2013

torsdag..

oops redan torsdag veckorna går i rasande fart. bäddade ner mig strax före kl 23 trots att jag var megatrött så vill inte sömnen infinna sig.....vred o vände på mig länge men till slut somnade jag iaf. har sovit ganska bra förrutom att jag vaknat ett par gånger.
 kl 05.00 vaknade jag pigg men tänkte att jag skulle ligga kvar o jag somnade om en stund före alarmet startade 06.30.....känner mig trött men jag dricker kaffe o hoppas bli piggare då....=).....
jobbar idag 10-14 i butiken och i kväll ska jag vara barnvakt åt några busungar =).....innan jag går på jobbet ska jag försöka hinna ringa o ordna lite som ska göras....det gäller att inte slappa till om det ska hända nåt.....=)
snart är första kopp kaffe urdrucken och jag ska snart göra mig klar och sen väcka en trött Oscar.
hej så länge

Inga kommentarer: