onsdag 1 maj 2013

motorcyklar , shopping o annat

sprang i väg ut på byn och in på jobbet bara en sväng ....åååhhh ojojojoj ....en kartong med skor hade anlänt ....det blev dags att belalsta kontot för de snyggingarna kunde jag inte motstå.....
nåväl efter den lilla shoppingen så gick jag ut på storgatan för att invänta motorcyklarna. mycket folk ute och jag träffade trevligt folk =)....det bästa var  att jag fick träffa dig bästa vännen min =) kram på dig.....
när motorcyklarna lämnade byn så sprang jag in på jobbet ,för annat roligt hade jag inte att göra. sen fick jag lift hem av chefen i firmans lastbil =).....
när jag kom hem så var jag givetvis ensam hemma. sprang ut på affären för att handla hem till dagens middag och sen sprang jag hem i gen och har precis lagat mat ,ätit och nu satt mig ner här.
det duger att komma hem när maten är klar...hmm...hela bunten kom hem för att käka sen drar dem säkert igen ,men jag är van att vara ensam  jag klarar mig bra. =)
nåja i morgon är det jobb för mig 10-14 ,Oscar ska på skolan o de andra ska vara lediga som sagt.
de som är lediga får fixa middag o göra såna sysslor ,det är inte mer än rätt tycker jag , men om jag föreslår det blir dem väl förbannade o kallar mig olika saker. jag kniper nog käft ,det är nog lugnast.....
vad jag ska göra sen i kväll vet jag inte ,önskar mig.........vill ha.......
TACK för din kommentar vännen alltid lika kul att höra av dig. fortsätt lämna kommentarer då blir jag glad och jag behöver få känna mig glad
fick ett telefonsamtal av bästa vännen tack för att du finns min guldklimp =) så nu  avslutar jag mitt inlägg säger hej så länge
mina snyggingar calou träsko med klack finns i butiken handplockat 

dagens middag: tacotallrik

åså jag själv....

Inga kommentarer: