torsdag 2 maj 2013

fullt upp och let's dance

....ja så är det kväll och klockan har hunnit bli mycket men nu är jag iaf här med ett inlägg.
for i väg runt kl 17 förbi affären ,handlade lite och sen till busungarna jag varit hos i kväll =)....
glada små trollungar möttes jag av när jag öppnade dörren till deras hem.....KUL...=) ,behändiga trollungar. jag hade med mig små presenter. hade planerat in diverse aktiviteter =)....
när föräldrarna for så började vi måla men efter ett par minuter var det dags att göra en fruktsallad o ta fram godis. vi fick främmande några minuter efter det så åt vi fruktsallad o godis framför tvn en liten stund. tiden gick och föräldrarna kom hem igen vid kl 20.
måste säga att det gick jättebra att vara med busungarna och glada blev dem när Oscar kom o hälsade på en stund.
fick skjuts hem igen vid kl 20.30, då blev det tv dags för min del ,let's dance . alltid lika kul att se. i kväll dansade dem bla jive och quikstep. tänk så kul om jag kunnat de danserna ,jag vet att det går att lära sig men jag behöver en danspartner först o sen en massa träning.....=)....
nåja efter programmet ställde jag mig i duschen ,hade hunnit skölja av mig då ringde bästa vännen ,KUL som alltid att höra av dig .ring när helst du vill kram på dig =)
sen ställde jag mig i duschen igen ,skönt att duscha hett. jag kom på att jag skulle ut en sväng så jag klädde på mig o fick skjuts upp till mammas grav för att tända ett ljus.
brr....kallt ute är det och jag hoppas verkligen att det vänder o blir varmt snart för det är ju ändå maj månad nu.
nä nu har jag ätit macka o druckit kaffe och det  håller  på att vara dags att jag bäddar ner mig (hoppas kunna somna o sova bra) ,jag ska upp 05.45 i morgon sen och jobba på vårmässan ,sälja kläder o annat från butikerna.
sov så gott o dröm sött kramelikram

Inga kommentarer: