söndag 1 juli 2012

söndag ,sovmorgon

...la mig o sov runt midnatt. har varit vaken hur många gånger som helst o när jag slog upp mina två o såg att klokcan var 09.15 då var det absolut dax att kliva upp ,jag vill ju inte sova o slöa bort hela dagen.
har ganska mycket värk idag ,men som jag alltid göra är att bita ihop. en mulen morgon =(.....men iaf inget regn än så länge.
det är första dagen på en ny månad och jag grubblar vart sommaren är. juli och ännu ingen sol o värme. för att inte gå omkring o frysa måste man ha ordentligt med kläder på sig =(....
få se vad som händer idag ,nåt kul hoppas jag.
första kopp kaffe är urdrucken mer kaffe behövs ......snart är det dax att hoppa i duschen.
de andra sover här är det lugnt o nästintill tyst (bara tvn surrar)
se varje dag som en gåva som det går att göra något bra av.
.....hej så länge

Inga kommentarer: