onsdag 25 juli 2012

rantarkväll

kom hem från jobbet runt 16.30. ställde mig i duschen o gjorde jag mig klar för att dra i väg. oscar var redo att åka till syrran o stanna där över natten. vid 18.30 var vi klar o drog i väg. stannade där ett tag ,drack kaffe o surrade o sen hem till byn.
när vi kom på byn så var affären fortfarande öppen så det blev att handla ,fylla på kylen lite. hann bara vara hemma ett kort tag sen bar dte i väg ut o cykla.
stannade till hos ett par kompisar (roger var där). där satt vi en lång stund det blev lite mer kaffe o surr, trevligt. =)
 kom hem för en stund sen ,det var inte mycket värme ute nu i kväll så det blev inte nån megalång cykeltur. snart är det midnatt o jag summerar dagen. abete o rantat är i stora drag det jag hunnit med.
i morgon är en ny dag med nya möjligheter.
tack för din kommentar anonym alltid kul att höra av dig =).....hoppas du får en bra dag i morgon ,tänker på dig min vän.
sitter uppe o väntar att anton ska komma hem ,vill prata lite med honom o sen bäddar jag ner mig ,värmer mig o läser min bok...... sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: