måndag 2 juli 2012

måndag ny vecka

vaknat o klivit upp 06.05......det går segt idag .skulle vilja o behöva sova mer. det blev sent i går när vi var i väg o fiskade. la mig vid midnatt o det tog ett bra tag( nån timme) innan jag kunde somna.
GÄÄÄSP......men det är bara att bita ihop o kämpa.
det är måndag o ny vecka som har nummer 27.....ingen sol o värme än =(.....mulen morgon ,det har regnat i natt.
roger har klivit upp o far alldelels nu i väg upp till bergträsk för att hämta släpvagnet o tömma skräp på soptippen. vilken ork han har ,att bara idas kliva upp o dra i väg.
första kopp kaffe är urdrucken o jag har käkat en limpskiva ,otroligt för att vara jag för annars äter jag aldrig såhär tidigt ,men det blev ingen kvällsmacka i går o mackan känns bra i magen. =).....
nu ska jag sluta surra ...ha en bra dag.....

Inga kommentarer: