lördag 21 juli 2012

lördag igen då

....morgon och det har inte blivit mycket sömn denna natt. bäddade ner mig för att läsa efter midnatt ,läste en stund sen tordde jag att jag var trött nog för att somna men icke det.....det tog en timme sen gav jag upp o klev upp en stund satte mig vid datorn återe en stund senare bäddade jag ner mig.....somnade nog nångång fram mot morgonkvisten. vaknade igen strax efter 06.00 slumrade till en stund o klev upp 07.20.....VARFÖR ska det vara så megasvårt att kunna somna med värk?....nåja jag kanske får sova nångång om jag har lite tur.
nu ska jag dricka kaffe o fundera på vad jag ska göra denna lediga dag. det är regnigt o mulet ,tråkväder.
det finns många människor som aldrig skulle ha blivit förälskade om de inte hade hört talas om kärleken....
 ha en bra dag......

Inga kommentarer: