lördag 14 juli 2012

mitt nya jag

efter att ha duschat o hällt i mig ytterligare en kopp kaffe bestämde jag mig för att springa ut på byn innan regnet kom...hmm....men ändrade planer ,jag hamnade framför tvn istället och sen började det regna......nåja ändrade planer förekommer faktiskt lite nu o då.
tvn surrar fortfarande det var bara en regnskur som kom. hinner ut på byn en sväng senare blev slö o ska nog ha en lässtund medan det ännu är lugnt o tyst hemma.
har börjat läsa MITT NYA JAG av författaren sophie kinsella. jag har än bara läst ett par sidor men den verkar vara hyffsat bra ,min typ av böcker =) massor med humor o skratt ,romantik o lite slisk med ,of course , det ingår i pocket.
tänk om du vaknade en morgon och hela ditt liv var perfekt ,det händer med lexi i boken. hon vaknar upp efter en olycka på sjukhuset och har minnesförlust ,tre år av hennes liv kan hon inte minnas......
mitt nya jag  av sophie kinsella
finns en risk att det blir en bok som jag har svårt att lägga i från mig......=)....ha en skön lördag

Inga kommentarer: