torsdag 5 juli 2012

Solig dag o jobb

Vi for ut på byn för att göra ärrenden på förmiddagen och jag hann in på jobbet en sväng , hittade en klänning som fick följa med hem.:) Gick hem böt om till nya klänningen och i väg på jobbet för att hjälpa till lite innan det var dax att öppna kl 12. Åter hem igen för att käka innan mitt arbetspass började kl 14. Det har varit en fullspäckad superkul dag på jobbet.(som vanligt) timmarna rusade i väg och strax efter kl 18 var det full dag och jag gick hem. Värk i mina stackars fötter så jag intog viloläge i soffan. Roger stekte en hamburgare åt mig o sen blev det vila en stund. En kompis firade sin födelsedag o h vi åkte förbi henne en sväng efter det så har jag tillbringat kvällen hemma. Roger o Oscar for upp till garaget o jag har haft egen tid ca 1.5 timmar. Dem kom hem alldeles nyss. Medan dem slöar o ser tv så bloggar jag lite innan jag bäddar ner mig. Inget internet som fungerar hoppas det blir fixat o funkar under morgondagen , jag blir ju knäpp av att inte kunna använda min dator.... Nu ska jag sluta surra. Sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: