tisdag 10 juli 2012

lyxigt

.....tisdagmorgon och den känns så lyxig.=) ,för nu kan jag starta dagen med att blogga från min dator...=) ,det är soligt o fint ute. tog lite sovmorgon och klev upp ganska precis 09.00. i går eftermiddag då jag jobbat klart så for jag och fick internet fixat ,väääldigt skönt att kunna maila,blogga och surfa på nätet. livet blev en aning lättare igen. tänka sig så beroende man kan bli av att ha internet.
nåja gårkvällen följde jag med några kompisar o fiskade. kom hem strax efter 22.30 tog en dusch och sen kopplade jag av ,hade det skönt.
roger o oscar for upp i går kväll för att sova i sovstugan ,jag har egen tid ,vilket jag verkligen behöver.
nu dricker jag en kopp kaffe o äter en macka. jag börjar jobba kl 12 och slutar kl 16 vad jag sen ska göra vet jag inte ,hoppas jag hittar på nåt kuligt då...=)....

nu ska jag göra mig klar för dagen hej hej....

Inga kommentarer: