söndag 1 juli 2012

fiskekväll

en skön eftermiddag har jag haft. tidig kväll vid 17.30 tiden åkte vi i väg för att fiska. det var mulet o såg ut att kunna bli regn o oväder men vi chansade o for i väg o med oss hade vi mat att grilla  ,kaffe o fika. när vi kom till tjärn så kastade vi ut spön o gjorde upp eld o grillade oss några hamburgare ,GOTT....att äta när man är så där ute o fiskar.
vi hade tur det regnade inte nåt på hela kvällen o när klockan var ganska precis kl 23 då for vi hemåt. har kommit hem för en stund sen.mysig kväll o vår vän fick 4 öringar ,roger fick en aborre o jag fick en harr.
det var skönt att få ställa sig i en varm dusch o nu är det snart dax för mig att bädda ner mig så jag hinner få lite sömn i natt. jag har haft en BRA dag o jag kommer att sova gott o drömma sött.
i morgon är det jobb mellan 08.00-12.00.
sov så gott dröm sött /ting

Inga kommentarer: