fredag 27 juli 2012

solig fredag

....gomorron äntligen är det fredag och det är en solig fredag. tog lite sovmorgon o klev inte upp förrän 07.40. jag har varit vaken o uppstigen tidigt på morgon , otroligt nog somnade jag om en stund när jag kröp tillbaka under täcket.
har plockat o startat tvättmaskinen ,nu tar jag en paus för att dricka mitt morgonkaffe och då kan jag passa på att blogga lite.
oscar sover och jag skulle behövt starta dammsugarn men vill ju inte väcka han så jag får lov att vänta nån timme innan jag kan ta en "svängom" =)......
lyssnar på tvnyheterna och det pratas om att sommar OS startar ikväll i london , nu visas mycket sport på tv ett par veckor framåt. jag är ingen som kommer att vara bänkad framför tvn för att se det vet jag.
idag har jag öppet butiken 12-16 och sen har jag helg ,långhelg med TVÅ dagar ledigt =).....känns lite  lyxigt. vad jag ska göra i kväll efter jobbet vet jag inte nu ,hoppas nåt kuligt händer.....=)...nu ska jag dricka kaffe.
livet är väldigt enkelt,men vi envisas med att göra det svårt.....
...hej så länge.

Inga kommentarer: