söndag 29 juli 2012

slö söndag

....vaknade av telefonen kl 06.17.....=)....en god vän var på andra sidan luren ,blir alltid glad över ett samtal från dig. =)......alla i min närhet vet att jag alltid är vaken tidigt och jag svarar alltid i telefon.=)
en riktig slö söndagmorgon ,har slappat här i soffan o blundat en stund mellan kaffekopparna jag hällt i mig under morgontimmarna.
pissväder ute det gör att man blir extra slö o slapp. vad jag ska göra i dag har jag ingen aning om annat än diverse sysslor (som vanligt).hoppas nåt kuligt händer denna regniga söndag.
här är det lugnt o tyst bara tvn som surrar o ljudet av tangenterna hörs. jag kan höra mina egna tankar som snurrar på innanför pannbenet.
nu är det dax att surfa runt lite på nätet och sen tror jag det blir en lässtund ,idag är jag VERKLIGEN jätteslö.......hej så länge

Inga kommentarer: