lördag 28 juli 2012

kväll på vift

efter att ha varit hemma o pysslat med diverse sysslor så skulle roger i väg till en kompis och jag hakade på för att ha nåt att göra. det är kul att göra annat än bara vara hemma o pyssla.
nåja vi åkte i väg o än en gång blev vi varandes där drack kaffe o surrade ,TREVLIGT som alltid , tack för kaffe o surrstunden =)......
roger o oscar gjorde sig klar o for i väg upp till sovstugan o jag är kvar hemma ,lugnt o skönt jag får själv bestämma det jag vill göra o vad jag ska se på tv resten av kvällen.
kvällens lotto har jag rättat o tyvärr fick vi inte vinna o då tänker jag NÄR ska VI ,min vän  vinna storkovan som gör att man blir fri o kan göra precis vad man  vill?......
tror jag ser tv en stund innan jag tar med mig boken o bäddar ner mig.....sov så himla gott o dröm sött

Inga kommentarer: