torsdag 19 juli 2012

morgon

....alarmet väckte mig 06.15 och jag klev upp ,lika bra att kliva upp tidigt för jag har mycket värk o mer blir det om jag inte pallrar mig ur sängen o börjar röra på mig lite.
en mulen morgon väderprognosen har utlovat regn idag och det ser banne mig ut som att det stämmer , men än inget regn i alla fall.
har kokat mig morgonkaffe och startatde tvn i vanlig ordning ....grrr.....oscar har spelat tvspel och ändrat nån kabel bakom tvn och jag vet inte hur det ska se vara så jag har ingen tvbild.......morr......
idag jobbar jag i vanlig ordning o öppnar butiken kl 12. efter jobbet har jag inget planerat än så länge i alla fall ,vill hitta på nåt att göra då ,ska jag bara slappa o slöa kanske ??...hmm....lät som inte så kuligt iaf.....ja jag får se vad som händer....nu dricka kaffe ha en bra dag ..
det är bara genom att skriva dåligt som man lär sig att skriva bra......

Inga kommentarer: