måndag 16 juli 2012

blir det...

blir det fint väder idag eller ej det är just det jag funderar på och mycket annat för den delen.
idag har vi åter en ny vecka och en ny dag , måndag vecka 29 vi är inne i mitten av juli. veckorna springer iväg och jag undrar vart sommarvärmen är?.....väderprognosen visar fint väder idag.det är ännu tidig morgon ,alarmet startade 07.00 och jag klev upp. hade megasvårt att somna i natt pga värk snurrade runt till småtimmarna innan jag till slut somnade.
måndag det betyder arbetsdag och idag jobbar jag i butiken kl 12-16. vad jag ska göra före jobbet och efter jobbet vet jag inte ,nåt måste jag hitta på känner mig alltför rastlös.......
första kopp morgonkaffe har jag druckit snart dax för kopp nummer två och kanske kopp nummer tre....
en av människans äldsta behovär att ha någon som undrar var man är när man inte kommer hem på kvällen.....

Inga kommentarer: