torsdag 5 juli 2012

Fullspäckad onsdag

Nu är jag här iaf. Bloggar från min telefon för att åter igen har vi inget internet hemma. Det kan få mig att morra. Det är jämt JAG Som ska fixa och ordna allt , jag blir så less aldrig kan livet få vara enkelt.... Så i morgon när jag är ledig från morgon så måste jag fixa så internet börjar fungera som det ska. Inte blir det mycket vila och ta det lugnt. Jag sa bestämt att Roger kan gått och väl åka in till Luleå och köpa en tvättmaskin det borde han ju kunna klara av. (han morrade men sen gav han med sig iaf.) Jag har jobbat idag sen gick jag hem till en tom och tyst lägenhet. Fick mig en skön lugn stund :). Jag startade tvättmaskinen och upptäckte då att det inte är nån ide , lika bra köpa ny. Därefter gick jag på jobbet sen massage och tillbaka på jobbet hemma igen var jag vid 16.30 då höll Roger på med mat ( väldigt ovanligt) tog en dusch , käkade o vilade. Ikväll har vi varit bort till ett par bekanta då blev det bestämt att vi skulle fara i äg och fiska en stund. Kom hem från fisketuren närmare 23.30 då blev det en het dusch. Nu har jag ätit mackor och druckit en kopp varmchoklad och har bäddat ner mig. Blir upp tidigt som vanligt i morgon alarmet startar kl 06.30 Nu avslutar jag med att säga sov gott och dröm sött

Inga kommentarer: