tisdag 3 juli 2012

efter en ...

fiskekväll så var vi hemma sent vid 23.30 ,jag hoppade över bloggandet o gjorde mig klar för att bädda ner mig när vi kom hem. tänkte ta igen o skriva några rader nu på morgonen i stället medan jag sitter här med mitt morgonkaffe.
det blev lite bakning då jag kommit hem från jobbet. jag hade egen tid då både roger , oscar o anton  var borta , SKÖNT. mer sån tid behöver jag.
mycket värk i går gjorde mig mindre aktiv ,orken var liksom bortblåst , men så kan det va.
nåja ... på .eftermiddagen när roger kom hem så blev det ut på byn ewn sväng för diverse shopping.
ett par stövlar köpte jag mig o sen blev det gå en sväng runt på ica o fylla en rullkorg med diverse varor.
sen blev det hem för att ta en tablett o inta ryggläge , vila inför en kvälle med fiske.
vi packade ihop lite sen for vi o fiskade strax före kl 19.
de andra fick några öringar ,medan jag fick aborre. när klockan började närma sig 23 så for vi hemåt. jag behövde hinna få sova nån timme eftersom jag ska jobba i dag. 08-12.
idag är inte en vanlig dag ,för det är nämligen oscars födelsedag ,hela 13 år har han hunnit bli tänk vad åren går.idag firar vi honom med tårta ,äta ute (han får välja matställe) o present får han. han har redan fått present i förskott (samsung galaxy s2).
det är fint väder ute denna morgon hoppas det blir finväder hela veckan som väderprognosen lovat. vi kan verkligen behöva sol o värme nu...=).....nu ska jag dricka mitt morgonkaffe hej så länge....

Inga kommentarer: