torsdag 26 juli 2012

ännu en ny...

klänning hade jag med mig hem från jobbet idag =). kunde bara inte låta bli då den var nedsatt med HEEELA 50 %.......jag har velat ha den en tid och nu slog jag till och blev ägare av en =) ,helt otroligt mjuk ,skön rent utsagt ljuvlig att ha på sig.
en LJUVLIG morgon har jag haft ,avkopplande o mysig. när klockan var strax efter 11 så gick jag i väg ut på byn för att handla en loka o några chokladbitar, sen gick jag på jobbet för att förbereda öppnandet av butiken kl 12. när klockan var ca  16.25 hade jag stängt butiken och  gick jag hem för dagen.
hemma var oscar o systers  pojke och ett tag senare blev han hämtad av syster , kvar hemma var jag o oscar. jag lagade middag :pasta carbonara. duschad o fräsch tog jag en powernap i soffan.
telefonen ringde o jag  blev upptagen en stund. =) .....alltid KUL  att få surra med dig min vän.
roger o oscar for i väg upp till garaget kvar hemma är jag all by myself och vad skulle jag ha hittat på är rastlös.....städa låter inte alls lockande iaf ,kan städa en annan dag.
en solig o fin kväll ute det är inte alls helt fel.
chillnorway dress " Bzziongcap"

nu ska jag sluta surra ...hej så länge

Inga kommentarer: