tisdag 31 juli 2012

jobb , garage o kaffesurr

gick i väg på jobbet strax före 13 väl där så passade jag på att sitta ute i solen bara några extra minuter för jag hade gått om tid eftersom mitt arbetspass började kl 13.30. å vilken härligt solig dag och det var så varmt o soligt även när jag stängde butiken 17.30.
for hem hoppade i duschen ,käkade lite snabbt sen for vi i väg till en kompis garage. jag följde med som jag oftast gör för att surra =).....TREVLIG kväll. när dem hade skruvat klart så for vi hem strax efter 21. anton o hanna kom förbi hem en sväng innan dem drog hem till boden och vi åkte i väg ut för att jag skulle köpa snus o därerfter åkte vi förbi till ett par kompisar för surr o kaffe.
nu är vi åter hemma eftre allt rännande och  jag har placerat mig vid datorn en stund innan läggdax. oscar sitter vid den adra datorn o roger har lagt sig. här är det tyst o lugnt.
det har blivit betydligt svalare ute nu än det var tidigare i kväll jag hoppas vi får lika fint väder i morgon igen för jag behöver all sol o värme jag  kan få för att kunna ladda batterierna för kommande årstider. nu ska jag sluta surra och göra mig klar o bädda ner mig , alarmet på telefon startar tidigt o jag vill vara pigg o utvilad.....sov sött

Inga kommentarer: