fredag 6 juli 2012

Fredag ,knalledagen och fiske

Inget inlägg blev det i morse. Har ännu inget internet som fungerar hemma vilket är väääldigt påfrestande för mig. Det känns som om jag skulle krevera här och nu. Är handikappad utan internet. Hur kunde man klara sig utan det förr i tiden egentligen???? Nåja jag har ju min telefon , alltid nåt. Jag kan blogga om inte annat. Kommentarerna lyser med sin frånvaro , tråkigt jag vill höra av er läsare snälla snälla ni lämna ett avtryck efter er här innan ni surfar vidare det skull glädja mig. Har jobbat idag mellan 11.30-15.30. Full fart de timmarna för det har varit knalledagen på byn denna varma härliga dag. Vi har i te bara haft sol Och värme det har växlat mellan regnskurar , sol och ikväll även åska. Kvällen har vi tillbringat ute vid en tjärn o fiskat med några kompisar , trevligt trots att vi blev utan fisk och blöta av regnet. Hemma var vi strax efter kl 21.30. Jag hoppade i duschen o gjorde mig klar för att åka ut en sväng och köra en ragg. En del ungdomar ute för det har varit aktiviteter i parken o band som spelat. Hemma igen var vi strax efter kl 23. Är så trött så jag har bäddat ner mig med telefonen i handen , snart är det dax för en trött tingeling att släcka lampan och sova i morgon är en ny dag och jag önskar att mitt internet snart blir ok. Saknar min dator oerhört mycket. Nu slutar jag surra och säger sov gott dröm söta drömmar ( det gör jag alltid) och jag sover då jättegott :) kram från lilla mig

Inga kommentarer: