lördag 14 juli 2012

vart är....

regnet som skulle bokstavligt talat ösa ner i dag?.....inte för att jag saknar regnet ,jag är glad att det inte öser ner , längtar efter solen o värmen.
la mig strax efter midnatt med boken i min hand ,läste ett tag innan jag bestämde mig för att försöka sova. har fortfarande megamycket värk och när jag klev upp 09.00 så hade jag varit vaken ett antal gånger men lyckats somna om.
nu har jag kokat en kopp morgonkaffe och placerat rumpan här framför datorn ,tvn surrar i bakgrunden.
 det är lördag och jag är ledig funderar på vad jag ska hitta på att fördriva dagen med att göra. kvällens lotto o keno spelade jag i går så nu är det bara att hålla tummarna för en megavinst ikväll. =)innan kaffet blivit kallt så ska jag dricka det ....hej så länge

Inga kommentarer: