onsdag 11 juli 2012

08.10

....då bestämde jag mig för att kliva upp ,känns som att jag inget sovit sen 03.45. bäddade ner mig o läste nån sida i min bok innan jag la i från den för att sova , somnade riktigt bra ganska precis vid midnatt sov oavbrutet till 03.45 sen har jag bara slumrat , vridit o vänt mig är inte alls utvilad. har sådär mega mycket värk idag.
i går kväll följde jag med en kompis ,vi var upp o hälsade på en stund i sovstugan där roger o oscar tillbringar sin lediga tid med fiske från vår båt och fixar o donar i garaget.
jag får vara hemma ,egen tid och jag njuter att kunna bestämma över mig själv....=)
idag jobbar jag 12-16 och innan jag börjar jobba måste jag ut på affären och handla lite ,först lite morgonkaffe för att piggna till.
tvn surrar på tv4 nyhetsmorgon och idag är mitt kök "sverigeresan" i piteå och då kokas det palt bla....KUL  att dem gör nåt reportage uppifrån norr nångång......
nä nu ska jag sluta surra ha en bra dag....

Inga kommentarer: