tisdag 24 juli 2012

eftermiddag /kväll

efter en skön och  behaglig  morgon gick jag på jobbet ett tag före för att fixa o greja  inför öppnandet av butiken. strax efter klockan slagit 16 så kunde jag låsa butiken göra i ordning o gå hem. skönt med full dag. har varit trött o seg i dag ,men det har ändå gått bra =).......dagen startade kanoners.=)
summerar dagen o den har varit jätte mega bra inget jag kan klaga på. =) .....
när jag kom hem så var det bara för mig att ställa mig vid spisen ,men först var jag upptagen i telefonen med en god vän på andra sidan luren. =).....så himla mysigt att få surra med dig min vän. =) dagens middag blev enkel potatismos , fiskpinnar o hollandiesås.
sen var det dax att jag tog en dusch för att fräscha till mig o bli lite piggare......
i kväll har jag bara än så länge varit hemma ,uträttat diverse sysslor och har hunnit slöa. nu är jag rastlös åter igen ,funderar på att fara i väg ut en sväng.......
hej så länge.....

Inga kommentarer: