söndag 22 juli 2012

dag eftermiddag o kväll

....jag vill först av allt tacka för kommentaren ,den gav mig ett leende. =).....ung ja jag är väl ganska ung iaf i sinnet =).....man är inte äldre än man gör sig =).....morgonstund har guld i mun vissa morgnar är härligare än andra.....=)....
jag sprang i väg på jobbet var där ganska precis 11.30 gjorde i ordning och öppnade butiken 12. det har varit kunder inte, överdrivet mycket. timmarna gick och då klockan var 15 så låste jag igen butiken och en stund senare for jag först på affären o sen hem.
när jag kom hem så ställde jag mig i duschen därefter ställde jag mig vid spisen för att laga mat åt hungriga varelser. =).......
efter middagen (potatismos ,köttbullar o sås) så blev det vila för min del medan de andra åkte i väg bort. det blev lugnt o tyst här hemma o jag somnade i soffan och vaknade två timmar senare......klockan hade hunnit bli 19......hmm......inte bra sova för länge ,men jag hoppas jag ska kunna sova i natt. jag klev upp började plocka o startade tvättmaskinen. kookade mig en kopp kaffe ,telefonen ringde o jag gick i väg till min mor därifrån gick jag sen upp till syrran på storgatan o sådär runt kl 21 var jag åter hemma.
medna jag hängde tvätt ringde roger som frågade om jag ville hänga med till garaget han skulle polera på vår  kompis bil. klart jag ville följa med o surra ,det är alltid kul. =).....
när vi var hemma vid 22 så har jag bla hängt mer tvätt ,suttit vid datorn med räkningar.
nu har jag precis ätit en äggmacka o ska dricka lite kaffe. snart är det läggdax med min bok i handen läser jag en stund o hoppas sömnen ska infinna sig. imorgon är det jobb o jag ställer alarmet tidigt......sov så gott o dröm sött
lämna gärna fler kommentarer =) kramelikram

Inga kommentarer: