fredag 27 juli 2012

lika bäst.....

att jag snart drar täcket över huvudet. kvällen har jag mestadels tillbringat hemma ,ensam.
innan roger o oscar for upp till sovstugan så åkte jag med dem ut på byn för att handla lite och sen hem igen. dem åkte upp och kvar hemma blev jag.
slappade i soffan o funderade på vad jag skulle göra ,ta en prommis el en sväng ut på hojjen......telefonen ringde o jag surrade en stund med en god vän och när vi pratat klart hade jag blivit alltför slö för att göra så mycket.
( så ljuvligt det är att göra ingenting och sen vila efteråt )......
jag har haft sällskap av tvn och telefonen i kväll och nu har jag precis käkat en korvmacka medan jag gör ett sista inlägg för kvällen innan jag tar med mig boken o bäddar ner mig.
i morgon är en ny dag och den tillbringar vi på pdol. roger o oscar kommer ner på morgon nångång vid 09.00-09.30 vi gör oss klar och åker iväg.
det värsta med livet är att de inte sänder några repriser av de bästa ögonblicken......
mina önskningar av den här dagen har inte slagit in ,hoppas jag har mer tur i morgon...=)....
sov så gott dröm söta drömmar ......

Inga kommentarer: