måndag 9 juli 2012

En kväll med fiske

Vi drog i väg o fiskade med kompisar där vi allt som oftast håller till en liten mysig tjärn nån mil bort.lugnt o skönt riktigt avkopplande med en stunds fiske som innefattar även sitta vid elden fika och surra ja det är riktigt MYSIGT. Det blev endast nån fisk och allt som oftast får jag ingen eller bara nån stackars aborre, men vad gör väl det så länge det är kul och framför allt MYSIGT och TREVLIG? Nu har klockan hunnit bli efter midnatt och här ligger jag nerbäddad under täcket snart dax att sova men först skriva några rader. :) På nått sätt måste jag fixa internet under morgondagen för det är rentav jättejobbigt att vara utan. Det är ett av mina mål att göra i morgon. Jobba det ska jag oxå göra i morgon kl 12-16. Har inte ännu kommit på hur jag lägger i bilder här på bloggen när jag bloggar från telefonen nån som vet hur? Jag har sett att jag har en del läsare men kommentarer lyser med si. Frånvaro tråkigt nog.:( Nåväl nu ska jag säga sov gott o dröm sött ....

Inga kommentarer: