lördag 28 juli 2012

lördag och pdol

...gomorron lördag ,vaknade o klev upp för en stund sen och jag har sovit hyffsat bra , tyvärr vaknat med mycket värk.....så TYYYYPISKT just idag..................
idag blir det att sätta sig i bilen o styra in mot pitstan och besöka pite dansar och ler (pdol) och då passar jag på att shoppa =)..... undrar om roger hinner med bakom  mig på stan =). jag ska försöka hitta kläder till både han o oscar och självklart blir det shopping åt lilla mig oxå =)....vad kan jag då behöva i klädväg ??...hmm.....ja alltid nåt behöver jag det är jag definitivt medveten om =)......
blir det finfint väder idag? hmm....lika bäst att ta med sig ombyte ifall det skulle bli hett på stan , vill inte smälta bort.
att älska är att känna igen sig själv  i en annan människa.....
nu ska jag då dricka mitt morgonkaffe och invänta att roger o oscar kommer ner på byn......

Inga kommentarer: