söndag 29 juli 2012

kväll, lite av varje

det är kväll och det har blivit lite rännande så även denna kväll. tidigare i kväll var vi förbi nå kompisar o självklart blev det en stund med kaffe o surr ,trevligt. sen for vi hem ,roger o oscar for ut o cyklade en sväng o jag blev ensam hemma.
dem kom hem o for i väg ut på affären ,när jag hade pratat klart i telefon så tog jag en promenad ut på byn. varmt o kvavt ute ,känns som att det ska bli åska men inget muller ännu......
kom hem igen vid 21 och nu ligger jag här i soffan ,bara slappar o ser tv ,tv3 visar filmen it's complicated. bra film har sett den förr =).....det har blivit lugnt roger sover o oscar är inne på sitt rum.
i morgon är en ny dag o ny vecka och jag är i butiken 12-16. snart är det dax för mig att krypa under täcket med min bok känner mig ganska trött ........sov så gott dröm vackert

Inga kommentarer: