måndag 5 december 2011

måndag

for i väg o jobbade 09-13 ,full fart de timmarna. sen hade jag ett möte på banken om ppm. jag har ju ingen koll på premiepensionen så det är lika bra låta nån som är lite mer insatt i såna saker hjälpa mig så att mina pengar ökar tills jag går i pension....hmm.... det lät precis som att jag är lastgammal , det är jag dock inte  =) än har jag några år kvar att arbeta ihop till pension =)......
nåja efter mötet gick jag hem o trot el ej jag ställde mig vid spisen o rörde ihop en japp/daimkaka och under tiden den gräddades så diskade jag undan o startade tvättmaskinen. lite nytta har jag gjort även hemma trots att jag mest av allt vill vila mig frisk. vilade gfjorde jag en stund på eftermiddagen ,det var riktigt nödvändigt för värken är jobbig med mig. slutgnällt för det blir inte bättre för det........
efter vilan så ställde jag mig åter igen vid spisen för att laga  middag : pasta o köttbullar i krämig sås , gott. även jag åt lite middag.
roger kom hem vid 17.30 anton har ännu inte kommit hem o jag väntar att han ska komma hem iaf nångång i kväll. oscar har varit hemma men nu är han o ser hockey.
jag har tagit en dusch o tvättat håret ,funderar på att sen ta en proemenad ,det snöar ute ska vintern äntligen komma på riktigt nu?
snart är det dax för keno ,hoppas jag får vinna nu då=).....
hej så länge

Inga kommentarer: