söndag 11 december 2011

söndagkväll

blev inte som det var tänkt. inget bingolottospel för vi fick främmande så det blev kaffe,fika o surr istället ett tag.=)......bingolotterna har jag rättat i efterhand o som vanligt ingen vinst är jag förvånad?...nää inte det minsta.
fick just ett telefonsamtal av en vän ,alltid lika trevligt att surra lääänge ,ring gärna fler gånger för vi har alltid så mycket att surra om allt. =)
nu ska jag fortsätta skriva några rader här innan jag lämnar min dator. anton ligger o slöar i soffan bredvid o roger sitter i soffan medan jag har krypit i hop som en hög här i soffhörnet hängandes över armstödet o knapprar på tangenterna.
funderar på att dricka en kopp te senare innan jag bäddar ner mig. hade tänkt försöka bädda ner mig inte alltför sent ikväll eftersom väckarn  kommer att ringa 05.45 i morgon.....
tiden går o snart står julen för dörren ...huvva vad fort tiden går o oj så mycket jag skulle behöva få gjort men jag vare sig hinner el orkar allt, så det får bli det det blir.....julen kommer att infinna sig ändå....nu ska jag sluta surra så jag avlutar med att säga god natt

Inga kommentarer: