torsdag 29 december 2011

tillbaka...

hemma igen o här sitter jag o funderar o skriver ner några rader. spelat miljonbingo ,men lämnade tvn efter vi spelat bingot o for i väg en sväng. såååå j-kla LESS.....att aldrig få vinna men för säkerhets skull ska jag rätta lotterna i efterhand för jag kan ha missat nån dragning när jag gav upp.
vi skjutsade upp oscar till sovstugan ,han ville dit o sova i natt när anton är där. sen for vi ner på byn o körde runt lite ,men det är riktigt folktomt i denna håla.
jag har ställt mig den frågan flera gånger ,varför bor jag här egentligen?...och mitt svar hmm....jag flyttade hit ofrivilligt med mina  föräldrar för längesen o har inte tagit mig härifrån ännu , fast jag har varit påväg härifrån  ett par gånger men nåt har alltid stoppat mig.......
dax att se tv innan jag lägger mig o sover .....sov gott

Inga kommentarer: