torsdag 22 december 2011

kvällsshopping

här hemma var jag o gjorde diverse sysslor när telefon ringde o det var en kompis som undrade om jag inte skulle ut på byn ikväll då affärerna var öppna till kl 21.
snabbt bestämde jag mig för att hä mig ut på byn o möta upp henne. =)
jag hade bara tänkt följa med o inget handla men ack så fel det blev....som vanligt när jag kliver in genom dörrarna på mim så ser jag nått som mitt namn står skrivet på =).......jag hittade en så söt tunika/klänning o ett par lite tjockare leggings i svart ,perfekt  i vinter när man har klänningar,kjolar el tunikor på sig så är jag ju då varm om mina spiror =)....jag köpte en julklapp till anton o nu har jag handlat alldeles nog med julklappar ...tror jag =)......
vi sprang runt på flera affärer tills vi bestämde oss för att nu räckte det. jag var hemma strax efter kl 20.
min nya klänning/tunika o tjocka leggings bli perfekt i vinter när det är kallt ute.=)
jag har gjort diverse sysslor för ingen hade gjort dem medan jag varit borta den stunden.....jag har tagit en het dusch för att bli varm  ,det är rejält kallt ute  i kväll.nu ska jag bara slöa ,se tv o kolla om jag vunnit på mitt keno.....hej på en stund

Inga kommentarer: