lördag 17 december 2011

inte bara ..

saffransbullar har jag gjort denna dag. har gjort lite julgodis ,bountybollar (recept finns på bloggfamiljen.se/matplatsen). före jag började baka o dona i köket så har jag slagit in julklappar ,hängt o vikit tvätt ,bäddat rent i sängen ,diskat.....det är några saker som jag hunnit med idag ,nu tror jag banne mig att jag ska vila lite ,men först ska oscar bjuda mig på en kopp kaffe. =) han är snäll när han orkar koka mig en kopp.oscar o pojkarna kom hem vid 14.30 tiden medan roger varit uppe i garaget o kollat in nya pelletskaminen han köpt idag. han är påväg ner nu på byn.
bountybollar (recept www.bloggfamiljen.se/matplatsen)
vad jag ska göra i kväll vet jag inte ,jag tror det inte händer så mycket annat än va hemma o fixa o dona för det finns alltid en hel del som behöver göras om ork finnes. men som sagt nu är det VILA....för min del för kroppen värker nå så ohyggligt mycket......hej så länge

Inga kommentarer: