torsdag 22 december 2011

torsdagmorgon

o det har varit riktigt omöjligt att kunna sova....har varit vaken flera gånger o jag vaknade 04.45 o kunde inte somna om....grrr......låg kvar vaken under täcket o snurrade till strax före väckarn ringde då slumrade jag till , så typiskt. nåja när jag ändå klev upp för att väcka anton så kan jag lika gärna låta bli att bädda ner mig.
har plockat lite i köket. men kände att jag behövde kaffe för att piggna till o få lite energi så nu har jag kokat en kopp kaffe o sitter ner en stund. jag har myyyycket värk idag , men jag har tänkt orka baka i dag ,så det blir baka o stöka o vila däremellan. oscar ligger o sover o han sover nog himla länge denna morgon kan jag tro om han inte vaknar när jag börjar baka o stöka i köket.
nu se lite tv4 nyheter o dricka kaffe o sen börja baka......hej så länge

Inga kommentarer: