onsdag 7 december 2011

en ensamkväll

...hemma blev det för mig. skönt när det är lugnt o tyst ,men tråkigt att bara hänga i soffan o se tv för att inget annat finns att göra. jag har varit helt knäckt heeela dagen ,dagen idag har  haft positiva inslag =)......innan roger o oscar drog iväg upp till garaget fick jag skjuts ut på affären för att handla lite bla frukt. ensma hemma har jag varit sen runt kl 20 o är det ännu. jag har sett bonde söker fru ,berg flyttar in o lite av kalla fakta allt på en o samma kanal tv4.
nu har jag precis druckit en kopp te o käkat några hårdmackor ,sitter nog uppe en stund till innan det är dax att lägga sig. jobb i morgon mellan 08-12 ,det innebär väckarn ringer 06.00.......
keno gav mig en vinst på 10 kr i kväll ,lottot har jag inte kommit i håg att kolla ,det är nog bäst jag kollar det för tänk om en stor vinst har gått till mig ikväll =).....drömmer gör jag om en hel del saker  som jag önskar mig o en stor vinst är en av mina  drömmar......=) det var allt från mig för den här gången .....sov så gott

Inga kommentarer: