söndag 11 december 2011

lite har...

...jag hunnit med denna söndag 3:e advent. =) jag har bakat en chokladkaka med glasyr på o kolakakor efter det en stunds vila innan det var dax att ställa mig vid spisen igen då för att fixa söndagsmiddag som idag blev fläskfile'gryta o ris. när middagen var nästan klar så kom en hungrig anton o roger hem.
se vilken tur dem har kommer hem o behöver bara lasta upp mat på en tallrik o sätta sig ner vid bordet o äta.....tror dem är lite bortskämda. =)
oscar har ännu inte kommit hem ,men tids nog kommer väl han med o vill äta om han inte redan ätit hos syster.
nu har jag slagit ner rumpan i soffan ,känner att jag behöver vila min värkande kropp om jag ska ha ork att göra nå mer denna dag.
ikväll blir det att spela bingolotto som vanligt en söndagkväll då jag inte har annat roligare att tillbringa kvällen med. ha en bra eftermiddag ....

Inga kommentarer: