måndag 19 december 2011

hela långa dagen

har jag tillbringat hemma ,tvättat kläder ,hängt o vikit tvätt diskat o såna sysslor ,men jag har slappat en hel del o pratat i telefon med en god vän ,ett maratonsamtal ,vilket jag tycker är så trevligt =).....på eftermiddagen så tänkte jag att nää nu får det vara slut på slappardagen så jag ställde mig vis bänken i köket o bakade saffransbiscotti. dem blev goda =) ,jag har bakat för att ge bort i julklapp till en som har allt. det blev några kvar till oss här hemma oxå =)....
jag har varit ut en snabb sväng på byn för att handla lite ,men resten av kvällen ska jag nog bara slappa. mer julbak blir det säkert sen i veckan.
dem har pratat om att åka upp till garaget o skotta ,få se vem som far o vem som stannar hemma. jag stannar då hemma för jag ska se tv.
kvällens keno gav en vinst på 5 kr.....VARFÖR  kan jag aldrig få vinna en större vinst. ha en bra kväll

Inga kommentarer: