tisdag 27 december 2011

en kväll inte bara hemma

för att inte bara slöa hela kvällen så ställde jag mig i duschen spolade hett vatten använde duschcreme spolade lite mer vatten ,torkade av mig o klädde på mig o med ens blev jag en aning piggare. jag hade bestämt mig för att först springa in på affären o handla några saker o sen följa med o hälsa på pojkarna uppe i sovstugan.
dem hade det lugnt o skönt o efter en kort stund for vi åter ner på byn ,körde en ragg o for hem. det blåser fortfarande mycket ute o halkigt är det.
när vi kom hem strax före 21.30  så var det inte mycket annat än placera sig i soffan framför tvn. hittade en film som jag har sett på tv3 ,27 dresses en film som passade mig.=) ,den var sevärd. nu har den precis slutat o klockan är mycket så nu är det snart dax för mig att säga god natt.
har spelat keno i kväll ,men som vanligt gick det inte bra för det blev ingen vinst. =(.....näää nu säger jag som sagt god natt ,bäddar ner mig o lyssnar på blåsten o hoppas jag kan somna ,drömma o sova gott.....

Inga kommentarer: