onsdag 21 december 2011

onsdag mitt i veckan

och jag vaknade o klev upp 05.45 för att väcka anton. är supertrött ,men lika bra att vara uppstigen o hinka i sig kaffe. oscar ska ju väckas om sisådär en halvtimme. anton har ju tagit jullov från skolan tidigare o jobbar istället den här veckan o idag är det sista dagen för oscar i skolan innan det är jullov.
mina planer inför denna dag. VILA min värkande kropp ,det var en tuff dag på vift igår. sen i eftermiddag 14.30 har jag tid hos tandis ,bara en undersökning. passar på inom ett år då jag har billigare.(jag har kommit upp i så höga kostnader under året så med deras rabattsystem så kostar det inte så mycket nu idag.) i kväll tar jag med mig hela familjen för att julhandla maten vi ska ha under helgen.
idag är det lite kallare ute mätarn i köket vid fönstret visar -7.6 grader o det snöar inget. nu ska jag dricka mitt kaffe  hej så länge....

Inga kommentarer: