torsdag 29 december 2011

torsdag , gomorron

huvva vad jag sovit dåligt denna natt mycket pga värken. jag har sovit tre timmar så i morse klev jag upp tog medicin  o väckte pojkarna så gick jag o la mig o somnade om igen då oscar kom hem.
nu är jag uppstigen, fortfarande mycket värk. jag har kokat första kopp morgonkaffe.
två dagar kvar av detta år o det är väl dax att börja planera för nyårsafton. i år ska vi bort ,käka o umgås.
och på söndag åker vi o firar min syster som fyller år på måndag (om dem är hemma då) annars far vi senare. denna helg kommer att vara ganska fullspäckad.
roger är ledig o han har redan farit ut för att göra ärrenden ,oscar sover i sin säng o jag sitter här o tvn surrar. ska slappa o dricka mitt kaffe ,hoppas min värk släpper så att jag orkar göra nåt idag.
ha en bra dag...

Inga kommentarer: