torsdag 29 december 2011

rantat runt o shoppat

och jag har nyss kommit hem efter att ha rantat på byn. jag följde med roger då han skulle göra diverse ärrenden sen avslutade vi med att handla några saker på ica. handlar nyårsmaten i morgon när jag fått veta vad jag ska handla.  medan jag stod i kassakön så ringde min telefon. =) dem hade fått in ett par nya jeans på min favvoaffär så dem ville jag skulle komma in o titta. klart jag gjorde det. sååå snygga jeans , färgen såå snygg men hade velat ha i en annan modell.
men jag hittade annat som jag köpte. =) , ja jag vet att jag är hopplös. =)köpte en enkel svart kort kjol ,ett vitt basic linne o en pälsmössa fick oxå följa med hem idag.
snart ska jag el kanske roger får fixa middag i dag ,steka parisare det borde han ju kunna göra.känner mig ganska knäckt eftersom jag bara fått sova tre timmar i natt o en stund på morgon.
ikväll tror jag det blir mest att slöa o spela miljonbingo..... hej på en stund

Inga kommentarer: